ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ CITIES FOR CYCLING ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ

va

Τη Δευτέρα 21/11/2016 έγινε ενημερωτική συνάντηση της Περιφέρειας με ποδηλατικές συλλογικότητες για το ζήτημα του βόρειου μέρους του άξονα Φάληρο-Κηφισιά.

Το «CitiesForCycling» συμμετείχε στη συνάντηση, η οποία διεξήχθει σε θετικό κλίμα και άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο για υποστήριξη της προσπάθειας για την ανάπτυξη του ποδηλάτου από την Περιφέρεια.

Πριν τη δημοσίευση του συγκεκριμένου άρθρου ενημερωθήκαμε πως το Περιφερειακό Συμβούλιο ενέκρινε τη χρηματοδότηση του βόρειου ποδηλατοδρόμου. Συνεδρίασε την Τρίτη 22/11/2016 στις 16:00 στο Αμφιθέατρο του Υπουργείου Μεταφορών Υποδομών και Δικτύων.

Ο σχεδιασμός του βόρειου ποδηλατοδρόμου έγινε από τη Μονάδα Βιώσιμης Κινητικότητας του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου και ελήφθησαν υπόψη κυκλοφοριακές και πολεοδομικές μελέτες, σχολικές και αθλητικές μονάδες, χώροι αναψυχής, καθώς και περιοχές κατοικίας χωρίς διαμπερείς ροές που μπορούν να μετατραπούν σε ήπιας κυκλοφορίας.

Ο ποδηλατόδρομος Γκάζι – Κηφισιά με μία ματιά

-Aποτελεί το βόρειο τμήμα του ποδηλατικού άξονα που εκτείνεται από την Κηφισιά έως τον Φαληρικό Όρμο.

-Έχει μήκος 16,7 χιλιόμετρα. Το συνολικό μήκος του Ποδηλατικού Άξονα είναι 27 χιλιόμετρα.

-Από τα 16,7 χλμ, τα 3,5 είναι πεζόδρομοι, τα 8,5 χλμ είναι δρόμοι δίπλα στον ΗΣΑΠ, τα 5,2 χλμ είναι κανονικές οδοί.

-Θα διέρχεται από τους σταθμούς του Ηλεκτρικού Μοναστηράκι, Ομόνοια, Βικτώρια, Περισσός, Πευκάκια, Ν.Ιωνία, Ηράκλειο, Ειρήνη, Μαρούσι, ΚΑΤ, Κηφισιά.

-Στο τμήμα όπου ο Ηλεκτρικός Σιδηρόδρομος (ΗΣΑΠ) είναι υπόγειος (Αττική – Βικτώρια – Ομόνοια – Μοναστηράκι) θα περνάει από την οδό Γ’ Σεπτεμβρίου και έπειτα από την οδό Αθηνάς.

-Θα είναι ο πρώτος ποδηλατόδρομος που θα περνάει μέσα από την καρδιά της Πρωτεύουσας (Από την Ερμού, την Αθηνάς, τη Γ΄ Σεπτεμβρίου).

-Συνδέει το κέντρο της Αθήνας με μη προνομιακές περιοχές όπως αυτές της Κυψέλης, των Α. Πατησίων, της Γκράβας, του Περισσού, της Ν. Ιωνίας και των Κ. Πατησίων.

-Αποτελεί γραμμή κορμού, κάθετα στην οποία μπορούν να αρθρώνονται τοπικά δίκτυα.

-Εξυπηρετεί ανάγκες μετεπιβίβασης σε σταθμούς Μετρό και ΗΣΑΠ.

προϋπολογισμός του είναι 9.240.000 ευρώ

Spread the love